زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

مــن با یقین کــــافر

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

قدم به قدم

نفس به نفس

از تو میخوانم. به تو می اندیشم

در تمام نتهای موسیقی سکوتم تو را مینوازم.

با تمام درختان از تو میگویم، با تمام سار ها، تمام کاج ها،تمام کوه ها، تمام رود ها...

من حسودم! از تو میگویم که مبادا از نامت خالی شوم.

از تو که خالی شوم دیگر "نیستی" ست که در من ریشه میکند... من "تو" ام!

من، تمام نقش و نگار های تنت، من تمام لحن و صدایت، من زیر و بم نگاهت...

آه از حسادت! منِ مغرورِ سرکش حسودم به هرکه سهم بیشتری از تو دارد. تو نمیتوانی مرا نخواهی.

من "تو"ام!

وقتی هر بیتی خواندم تو را تداعی کرد، به هرچه غیر تو کافر شدم.

همین که خواندم: "من با یقین کافر،جهان با شک مسلمان" کافر شدم.

همین که خواندم: "طاعت از دست نیاید گنهی باید کرد" کافر شدم.


بپذیرم! من که توام را بپذیر... این قربانی کفرت را بپذیر.

من با تو آغاز و پایان میشوم.

قبولم کن، مومن میشومـــــ.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مــ. مشرقی

نظرات  (۲۲)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۲۸ 🍁 غزاله زند
تمام اون حس‌های قشنگ به علاوه‌ی حس‌های روح‌نوازه دیگه رو توی یه برهه از زندگیم حس کردم.به شدت و جوری خاص.شاید مثله از خودبیخود شدن الهی!
از اون دوره‌ی بینظیر تا به امروز هنوز حسش نکردم.فوق‌العاده و وصف نشدنی بود :) 
خدا نصیب همه بکنه خیلی زیاد و طولانی ;) 
پاسخ:
خوشحالم براتون خداروشکر :)
بپذریم فقط همین !
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۷ سیامک پور اسد
 و + ..... یاایهاالذین آمنوا ؛ آمنوا .... 136-نساء
پاسخ:
خوش امدید
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۰ محمد آذرکار
ممنون.

خیلی زیبا.
پاسخ:
خوش آمدید
ممنون از شما
۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۸ سروش آسمانی

روح نواز بود.

پاسخ:
تشکر از حضورتون.
قبولم کن ....
مومن می شوم ....!
پاسخ:
بسیار خوش اومدید.
اسلام...
زیباترین ازرش انسانی تسلیم شدن در برابر حق و حقانیت است.
گر سر تسلیم فرود آوری مسلمانی ورنه کافر.
من مومنم شهادت و ایمانم آرزوست...
پاسخ:
سلام، ان شاالله نصیب تون. 
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
بسیار زیبا..

اهنگ باید اروم باشه...
پاسخ:
ممنون.
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۷ صحبتِ جانانه
تقبل الله آغازکُم:|
پاسخ:
ممنون :) 
سلام.
خوش آمدید.
پست اولتان عالی بود.
سلام.
خوش آمدید.
پست اولتان بسیار عالی بود.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۹ رهگذری به نام سجاد
بازم سلام...
زاویه دیدتون قشنگه...
بیتی رو تقدیم میکنم.

توبه ات از روزهایم عشقبازی را گرفت
آه از آن زاهد که استغفار یادت داده است
پاسخ:
سلام ممنون. 
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
چشم.
سلام
قلمتون پایدار
موفق باشید دوست عزیز
یاعلی
پاسخ:
سلا.لطف کردید.ممنون
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ چشم چشم دو ابرو

یا رب مکن از لطف پریشان ما را

هر چند که هست جرم و عصیان ما را


ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم

محتاج بغیر خود مگردان ما را


ابوسعید ابوالخیر

پاسخ:
بسیار عالی.ممنون
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۹ رهگذری به نام سجاد
سلام...
چی بگم؟ 
من که حرفی بلد نیستم...!!!
اما یه بیت شعر دارم. 

مؤمنم کردی به عشقت جا زدی تکلیف چیست؟
بر مسلمانی که کافر می شود پیغمبرش...
پاسخ:
سلام. این بیت شما خیلی ام حرف داره خودش! ممنون. 
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۰ منور الفکر
قبلا خدمتتون رسیدم البته بیصدا...
خوش آمدید به بیان.به جمع این دوستان و صدالبته به مکتب خانه
توفیقات روزیتون
پاسخ:
خدمت از ماست.چرا بیصدا؟! :)
خیلی ممنونم...شماام لطف کردید تشریف اوردید.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۶ محدثه انصاری
مومن به کفر چشم توام آنقدر که من
انگار هیچوقت مسلمان نبوده ام. (شاعر مریم رازقی)

به جمع بیان خوش اومدید . امیدوارم باز هم مطالب قشنگ مثل این مطلب از شما بخونم
پاسخ:
خیلی ممنونم! تشکر بخاطر بیت زیبایی که برام نوشتید. 
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ علی رسولان
بسیار هم متن زیبایی بود
دلنشین و غیرخسته کننده !
کفر هم مرتبه ای از مراتب عرفان هستش ؛ البته من سر در نمیارم ازش
قلمتون مستدام
پاسخ:
خیلی ممنون! مرسی از حضورتون.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم. رسیدن بخیر .بندگی هایتان مقبول درگاه حق تعالی
پاسخ:
سلام.ممنونم.همچنین از شماام قبول باشه.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ باران نم نم...
سلام
به بلاگ خوش آمدید...
چه آغاز زیبایی...
ان شاالله تا آخر بر همین منوال پیش خواهید رفت...
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون،خوش آمدید.
مرسی از لطف تون.
پاسخ:
خوش آمدید. میام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی