زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

جـــــــدا کرده ست هرکس تکه ای را از وجود من

چقدر این روزها بی تـو ... بلاتشبیه، ایرانمــــــــــ!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
مــ. مشرقی

نظرات  (۸)

چه غم انگیز بود


این پست بعدی
پاسخ:
این غم انگیزترین حالتِ غمگین شدن است! 
سلام
منم:(
قشنگ بود

یاعلی
پاسخ:
سلام.مرسی
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۴ صحبتِ جانانه
درد داشت..
پاسخ:
اوهوم!
زیبا و غمناک.
+
نباید بگذارید فکر کنند شما فتحعلیشاه قاجار هستید که هر چه دلشان خواست بکنند!
پاسخ:
ممنون
من یاد این بیت افتادم:

بس که هر تکه ی آن با هوسی رفت دلم
نسخه ی دیگری از نقشه ایران شده است ...
پاسخ:
:)  
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای
دل گرفته ی ما بین و دلگشایی کن
دلی چو آینه دارم نهاده بر سر دست
ببین به گوشه چشمی و خودنمایی کن
ز روزگار میاموز بی وفایی را
خدای را که دگر ترک بی وفایی کن
بلای کینه دشمن کشیده ام ای دوست
تو نیز با دل من طاقت آزمایی کن
شکایت شب هجران که می تواند گفت
حکایت دل ما با نی کسایی کن
بگو به حضرت استاد ما به یاد تو آییم
تو نیز از آن عهد آشنایی کن
نوای مجلس عشاق نغمه دل ماست
بیا و با غزل سایه همنوایی کن
ه. ا. سایه 
پاسخ:
ممنون زیبا بود.
عجب!
چ غمناک!
پاسخ:
اوهوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی