زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

نسیــــان

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

و انسان معنای نامش است

فراموش میکند که چقدر فراموش کرده

آنچه که برایش جان میداد...

انسان فراموش میکند

حتی اگر بهایش هبوط باشد

همه چیز را از یاد برد

چون حسی تحفه و عمیق را یافت که به خیالش به همه ی انار های بهشت می ارزید.


اما من هرگز فراموش نخواهم کرد

اولین روز پاییزی در تمام سال های زندگی ام را.

هیچ گاه از یاد نمیبرم

اولین لحظات پاییز

چه حس عمیق و عجیبی داشته ام.

من حس ناب و سرشاری که با دیدن هر باران

در من متولد میشود را فراموش نخواهم کرد.

و من در تمام روزهای پاییزی زندگی، طعم اناری ترک خورده

و خونین را در قلبم احساس کرده ام.

و فراموش نخواهم کرد

بغض بی دلیل و نا بهنگامی که در تمام این روزها

مرا همراهی میکند.

و همچون حسی که انگار کودکی بی صبرانه از مادرش شیر میخواهد

بر سینه ام چنگ میزند.

و من دست میکشم روی انار ترک خورده ی قلبم.

و می اندیشم که چرا

 

"پاییـــــز" فراموش نمیشـــــود.



۹۴/۰۷/۰۱
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۱)

خیر ؛ اردی بهشتی نیستم .
ولی خب علاقه ی زیادی به اردی بهشت دارم چون جایی که توی بچگی هام زندگی میکردم ؛ اردی بهشت میشد عین بهشت !

من مردادی ام !!

+ دیدید معلوم نبود :)
پاسخ:
پس خوشبحالتون. :) زنده باشید...

آره الان دیدم :)
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
 تشکرازبازدیدتون

درلیست دنبال شدگان سیو شدید.
پاسخ:
خواهش میکنم. :) شماام همینطور
پادشاه فصل هاست پااااااییز

به قول مرحوم اخوان !


+ البت که اردی بهشت هم عجب ماه محشریست :)
پاسخ:
اصلاهم معلوم نیست که خودتون اردیبهشتی هستی :) 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ پاک باخته
نمیدونم این نسیان رو نعمت باید دونست یا نقمت!!
پاسخ:
گاهی نعمته و گاهی نقمت.
خوش آمدید :)
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ پاک باخته
نمیدونم این نسیان رو نعمت باید دونست یا نقمت!!
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۱ علی رسولان
حتی اگر بهایش هبوط باشد
من این رو خیلی دوست داشتم
واقعن بی فکریم ها!
پاسخ:
لطف دارید. اره!
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۱ بُتِ بزرگ

بخاطر پاییز،

بخاطر مثل اناری ترک خورده بودن...

پاسخ:
:)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۹ پسر انسان
پاییز را باید نفس کشید...

پاسخ:
بعله! :) 
واقعا عاشق پاییـــــــــــــــــــزم...

(البته این عشق به معنی این نیست که عاشق ما های دیگه نیستم ها! خدایی نکرده پس فردا خدا بازخواستم نکنه که فلان و بهمان...)
پاسخ:
نه حواسش هست! :)) 
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۳ بُتِ بزرگ
می شود از زیبایی این جملات
آه کشید...
پاسخ:
چرا آه؟ 
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ عــ ـاکـ ـف ...
چرا من از پاییز خوشم نمیااااد :/
پاسخ:
هرکسی یه فصلی رو دوس داره. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی