زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

مـــــنِ این روزهـا

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۱)

ماه پشت ابر نمی ماند،غصه نخور
پاسخ:
ممنون
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ عــ ـاکـ ـف ...
یلدایتان مبارک بادا رفیق ِ هم دانشگاهی :)

پاسخ:
ممنون برای شماام مبارک :)
سلام.در مورد کتاب های آرایه و عروض خیلی خوبه منم از حفظم.ولی بعضی ها با این دوکتاب آشنایی نداشتند.و به نظر من برای آشنایی بیشتر با شعر این شروع خوبی است.نه متاسفانه من زیاد به روز نیستم و با شاعران حال به جز معدود شاعرانی در پیوند های روزانه تقریبا هیچ آشنایی ندارم.

پاسخ:
سلام.
اونا کتابای درسی من بوده آخه :) کار خوبی کردین!
پس چندتا شاعر معاصر خوب بهتون معرفی میکنم.
سعید صاحب علم، احسان نصری، میلاد عرفانپور، حسین منزوی، نجمه زارع...

۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ علی رسولان
نمی نویسید؟
پاسخ:
چی بنویسم؟

ممنون برای آهنگ :)
پاسخ:
خواهش میکنم.
نمیشه چیزی گفت....
پاسخ:
از چه لحاظ؟
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ پرواز سپید
:)
پاسخ:
:)
حس خوبیه 
مخصوصا اگه شب جمعه هم باشه
پاسخ:
اوهوم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ بُتِ بزرگ
...
پاسخ:
...!
سلام :))
پاسخ:
سلام خوش اومدید :)
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی عالی بود++....
پاسخ:
قابل نداشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی