زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

گفتند که او عاشق گیســـوی کمند است

موهای من از عصر همان روز بلنـــــد است

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۱)

بی اون مهتاب شبی با از آن کوچه گذشتی؟ :-)
پاسخ:
:) نه من اجازه ندارم شبها تنها قدم بزنم!
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۶ پاک باخته
:))
بوی عشق میاد
پاسخ:
:)
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۰ چشم به راه
سلام
شاعرید ؟
پاسخ:
سلام
شعر میگم ولی این بیت از من نیست.
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۳ علی رسولان
نه خوب است
پاسخ:
:))
خب مضمون شعر همینه دیگه ...
داره میگه شنیدم معشوقم از موهای بلند خوشش میاد
منم دقیقا از همون روز براش مو بلند شدم
یعنی کار غیر ممکنم به خاطر اون ممکن میکنه

پاسخ:
اهان بله دیگه :))
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۱ علی رسولان
الان چند وقت گذشته؟
چند متر شده؟
پاسخ:
الان 2 متری میشه :))))
نمیشه که هرچی ساقی بگه بلافاصله انجام بدیم 
میشه ؟؟؟
پاسخ:
متوجه نشدم!
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
زیبابود......
پاسخ:
ممنون

زلفت چو  افشان میکنی               مــا را پریشـــان میکنــی

آخــر من از گیســوی تــو               خـود را بیاویــــزم بــــه دار

پاسخ:
عالی بود!
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۶ سما بانو
سلام
اتفاقا اومدم همینو بگم که خودتون توضیحشو دادین دیگه ما هم قانع گشتیم
:)

یاعلی
پاسخ:
سلام :)
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۳ مــ. مشرقی
میدونم که گفتم میخوام سیاسی بذارم، ولی امشب دلم شعر خواست. :)
پاسخ:
خب باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی