زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

پیام آورِ من!

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ
چه صبرِ بی قراری برایم گذاشتی
در تمام لحظه های عمیقِ نگاهت میخواندم
چگونه دل خواهی کند
من از روی دانه دانه ی کتیبه های در دست نگرفته ی دستانت
میخواندم
چگونه بی رحمانه  رهایم خواهی کرد
درست در آنِ ایمان آوردنِ من

و آیه خواهی خواند:
 "قسم به لحظه ی دل بستن مان، میگذرد این غمناکی و تو دل خواهی کند"!
و من چه میدانستم دل کندن چیست؟

من صبورانه بی قرارم
که باز از درون غار مشرکانه ات بیرون آیی و به من خیره شوی
تا من بگویم از تمام ثانیه هایی که به آخرین آیه ات اندیشیدم و
دریغ از دل کندن!
من ناتوان از دل بریدن، و تو مصمم که:  "قسم به لحظه ی تپیدنِ دل هامان تو دل خواهی کند"
و من ناتوان از دل کندن.
من به تمام ذرات عطر تنت مومن شدم
ولی آخرین آیه برایم غریب بود
و عطر تو چه قریب...

من کافرم به دل بریدن از دستهایت
من کافرم به لحظه ای فراموش کردنت

پیام آورِ لبخندِ من!
کافرم کردی بعد از آن همه ایمان خالصانه
از پسِ آن همه اشک های قریبانه به سینه ات

شاید نمیدانی
قلبم چه خیره سرانه پر میکشد برای بوسیدن لبهایِ مومنتـــــ!

پیام آورِ من
مرا از برزخ مرداب وارِ آخرین آیه ات برَهان!
که آخرین چنگ زدنهای من است
بر ریسمانِ پیراهنت!


 

_مومنم کردی به عشقت، جا زدی، تکلیف چیست؟
بر مسلمانی که کافر میشود پیغمبــــــــــــــــــرش!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۲)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
همینجوری ک میخوندم این توذهنم مرور میشد...// به طاقتی که ندارم کدام بار کشم...
پاسخ:
قشنگه...
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
مشکلی ک من دارم.اینه ک.اول نظرات رو میخونم اصولا در بعضی مواقع///وقتی خوندم خعیلی کنجکاو شدم متنو بخونم باریک الله // از نیروهای منی دیگه خخخخخخخخ
پاسخ:
:))) مرسی ممنون!
بعله بعله! :)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۶ منور الفکر
مومنم کردی به عشقت، جا زدی، تکلیف چیست؟
بر مسلمانی که کافر میشود پیغمبــــــــــــــــــرش!

بیت دیوونه ایه
منتها مصرع دومش
قیامته دیگه...
پاسخ:
اوهوم, خیلی! 
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۵ منور الفکر
میبینم که بله...

پای سفت کن
بروی پنجه اگر لازم است حتی
قد برویان
بالا کش از این کوهسار ستبر صخره سان
برای بوسیدن لب هایی بس مومن
باید که بالا رفت...

میدانی؟!
پاسخ:
به چقدر زیبا... بله میدونم :)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۲ علی رسولان
شاید نمیدانی
قلبم چه خیره سرانه پر میکشد برای بوسیدن لبهایِ مومنتـــــ!
به نظرم اینجوری بشه خیلی بهتره بیشتر مناسب با سیاق متن
شاید نمیدانی
قلبم چه خیرخواهانه پر میکشد برای بوسیدن لبهایِ مومنتـــــ!

عالی بود نوشته، لذت بردم
نمی دونم چرا برای اولین بار که بازش کردم حس خوندنش نیومد، احتمالن حوصله نداشتم، از اون مدلایی که یه وقتایی حوصله هیشکی رو نداری
پاسخ:
ممنون. پیشنهاد خوبیه. موقع نوشتن حس خودخواهی و خیره سری رو بیشتر حس کردم.
میفهمم!
kheili zibabood , faghat man nafahmidam in ghermeza ro , vali tashakkore mohebbat amizi dar omghe in matn baraye payamavar shenidam , ahan rasti beite akhar mahshare
پاسخ:
خیلی ممنونم... واژه های قرمز اونایی که برام معنا داره و دوس دارم توو دید باشن!
ضمنا متن برای ستایش یه عشق زمینی هست! پیام اور نماده :) مرسی از با دقت خوندن تون!
منم اون بیت رو دوس دارم.
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷ باران نم نم...
بسیار عالی...
قلم قوی محتوا درخور...
یه نکته ی کوچک من قبل از صبورانه بی قرارم رو برداری متن وزنش رو بهتر حفظ می کنه...
پاسخ:
مرسی:)
ممنون از پیشنهاد... وقتی خوندم فرقی حس نکردم. شایدم برداشتمش.
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۸ چشم به راه
سلام
اصلا خوشم نمیاد از اینهایی که میان و میگن قشنگ بود و ازین حرف ها
خودم هم سعی می کنم از این کارها نکنم
اما
قشنگ بود 

:)
پاسخ:
سلام. ممنون :)
اره منم دوس دارم در کنار تعریف کردنا یه حرف واسه بهتر شدنم بشنوم.
کاش یکبار برای خدا نفسم به شماره بیفته
پاسخ:
اوهوم!
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۰ پرواز سپید
سلام
خیلی...
نفسم به شماره افتاد...
برای من بده خوندن این پستها! هیجان برام خوب نیست! :)
پاسخ:
سلام
جدی؟؟ چه خوب :) خوشم اومد.
هیجان لازمه:))
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤

انگارحرف دل منونوشتید


هههععععععیییییی.....

پاسخ:
:)
خدا پس به دادتون برسه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی