زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

برفـــــ

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

از آخرین قدم زدن ما در برف

طهران دیگر برف نیامد

اما امروز...

حتما قرارست بیایی! 



خوش آمدی برف... ای شیرین ترین خاطره ی سپیدِ من!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۲)

سلام

همیشه طهران رو دوست داشتم... اما تهران رو هرگز...

بزرگواری میفرمود طهران تطور یافته ی طاهران است... در گذشته های دور نامش طاهران بوده...

گویا مهاجرانی اهل علم و با تقوا از شهر ری مهاجرت کردند و به سرزمین طهران آمدند... چون اهل معرفت بودند اون منطقه معروف به طاهران شد...

میخوام بگم اول و آغاز طهران با انسانهای الهی بوده... ان شا الله عاقبتش هم به خیر باشه...

بر عکس ظاهری ناموزونی که تهران گرفته اما در طهران استعداد کمال و علم زیاد وجود داره... کلا شهر مستعدی هست...

حالا چه ربطی به برف داشت نظر من ... نمیدانم....
پاسخ:
سلام
خیلی خوش آمدید
من هم طهران رو بیشتر دوست دارم:)
خیلی ممنون بابت توضیحاتتون من درباره اینکه ابتدا "طاهران" بوده چیزی نمیدونستم.
بله طهران همیشه مهم بوده ان شاالله اوضاعش هم بهتر بشه و همه ی اهلش
عاقبت به خیر.
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۲ رایحه بانو
++++++++
پاسخ:
:)
دلمان تنگ برف شده

قدم زدنش پیش کش!
پاسخ:
اوهوم!
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۸ سروش آسمانی
سلام. راست میگن.دلمون رو نسوزونید. اینجا(اصفهان)  به زور، اون هم شاید 2ماهی یکبار یکم باران بیاید.  شاید!!
پاسخ:
سلام
ای بابا! اینجاام همون روز تموم شد بخدا :)))
چه شهر قشنگی هستین.
به سلامنی باشه 
ایشالا که بیاد
پاسخ:
ایشالا.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
به سلامتی ان شاء الله.....
پاسخ:
سلامت باشید.
سلام
آخه درسته؟
درسته دلمون رو بسوزونید؟
:(((

یاعلی
پاسخ:
سلام
نه بیجا کنه کسی دل شمارو بسوزونه!
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۸ عــ ـاکـ ـف ...
بـــــــــــررررررررررررف :)
هیچ چیز اندازه ی برف قشنگ نیست !
:)

روزهای برفی دانشگاه ،
دلم نمی خواد ازش بیام بیرون :)

پاسخ:
:) دانشگاه...درختای کاجش...خیلی قشنگ میشه .
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۶ صحبتِ جانانه
دلم برای برف تنگ شده
پاسخ:
طهران برف اومد دیگه! اینجا نیستید؟ 
چه انتظار سپیدی
پاسخ:
بله.:) 
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۹ علی رسولان
چ سریع
کاشکی 22بهمن برف بیاد
پاسخ:
موافقم! منم وقتی برف اومد به همین فکر میکردم 
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۷ پرواز سپید
سلام
خدا رو شکر
با هر دونه برفی یه فرشته به زمین میاد! :)
کمر شما خوبه؟! بهتر شدی؟

کاش با این برف آقامون هم بیاد!
این برف کاش همه گاناهای ما رو بشوره و مثل خودش سپید کنه دلمونو! کاشششش...
پاسخ:
سلام ,ممنون,درد دارم یه کم ولی خداروشکر بهترم. 
جنبه نداشتیم فعلا بند اومده :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی