زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

... من ...

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

عکس های من

قبل و بعدِ رفتنتـــــــــ

قابل تشخیص نیستـــــــ!


مــ.مشرقی



موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۳)

بی نظییییییییر
پاسخ:
:)
خیلی زیبا بود....


:(((((
پاسخ:
:(
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ههههععععییی.....
پاسخ:
چه دل پری!
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۴۴ سروش آسمانی
أیدک الله" یجور دعا در حقِ طرف مقابل است به معنی: خدا یاری ات کند می باشد.
البته چون یکی از دو قول برای شیوه صحیح نگارش" الله"، بدون تشدید است،آن را به این صورت نوشتم
پاسخ:
بله سپاسگزارم.
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۰ علی رسولان
چقد ناز
دوستش داشتم
ولی من تا حالا اینجوری شکسته نشدم خدا واسه هیشکی نیاره
پاسخ:
ممنون!
امیدوارم هیچ وقت هم شکسته نشید. آمین
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۶ سروش آسمانی
".. جــهان از زاویه ی چشم تو بر من معنا شد" واقعا زیباست و در عمق دل نفوذ می کند.

أیدکم الّه

پاسخ:
خیلی ممنون از توجه تون.سپاس :)
کلمه عربی رو متوجه نشدم D : 
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۳ سروش آسمانی
رسم عاشقی اینست
پاسخ:
رسم بی وفایی!
عالی بود 
آورین 
آورین 
واقعا آفرین
پاسخ:
انقد؟ سپاس گزارم :)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۹ عــ ـاکـ ـف ...
این منم در آینه ؟؟ یا تویی برابرم .... ؟!؟
ای ضمیر مشترک....ای خود ِ فراترم .....
پاسخ:
چقدر بکر!
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۶ پرواز سپید
سلام
 خوبی؟ بهتر شدی؟

:)
پاسخ:
سلام
ممنون بد نیستم، بعضی وقتا میگیره دیگه :)))
پیر شده ام
یا عوض شده ام
در نبود تو 

شاید برای خودم گزینه ۲باشد با یای اضافه

زیبا بود
پاسخ:
دور از جان!
ممنون
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۹ عطر سیب یار
بسیار عالی
درود بر شما...

پاسخ:
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی