زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

گفتی "هوالبصیر" که هی خودخوری کنم

یعنی خدا ندید که بر ما چه ها گذشتــــ ؟!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
مــ. مشرقی

نظرات  (۲۰)

۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
از وقتی این شعرتون و خوندم در روز باخودم تکرار میکنم واقعا حرف دله ممنونم از شما
پاسخ:
چقدر خوب...خواهش میکنم :)
زیبا بود..
پاسخ:
تشکر
ان الله بصیر بالعباد..
منتها شاید بهانه ای است برای بیشتر مهمان درگاهش شدن
پاسخ:
بله شاید...
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۸ زائر بارانی
++++
پاسخ:
ممنون
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۲ صحبتِ جانانه
آ نکه دائم هوس سوختن ما می کرد
کاش می آ مد و از دور تماشا می کرد
پاسخ:
والا به قرآن!
خییلی زیبا
پاسخ:
خیلی!

از اتش فراغت،شرحی شنیده بودم

لیکن درون آتش خود را ندیده بودم..

پاسخ:
خیلی قشنگ بود ممنون!
چه شعر چند پهلویی
یه وجهش کنایه اس
یه وجه خوف
یه وجه رجا
ولش کن اینارو
خدا ارحم الراحمینه
پاسخ:
فوق العاده س :)
اونکه بهله!
ممنون از خوش آمد گویی شما 
تمام بی نشونهای عالم،دلیلی برای زندگی مخفیانشون دارن 
شاید ترس، شاید خراب شدن یک ارتباط،تعداد آشناهای بی نشون رو زیاد کرده 
و شاید....... 
فقط میدونم جمله های شما به افکار من بسیار نزدیک بود به همین دلیل به خودم اجازه اظهار نظر دادم 
پاسخ:
بله متوجه هستم
اتفاقا لطف شماست که سر میزنید و با نظراتتتون دلگرمم میکنید یعنی نظرای همه دوستانم همینطوره! :)
میشه بگید چطور با پیجم آشنا شدید؟ (خصصوصی)
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱ در مسلخ عشق
سلام علیکم؛ اولش نفهمیدم منظورتون چیه. اما بعد تا فهمیدم حالم حال کسی شده که فقط دلش ستارالعیوبی می طلبد ولاغیر...
خدا خیرتون بده کوتاه؛ اما دنیای پر از حرف
پاسخ:
سلام
نمیدونم چرا این بیت ذهن همه رو برده سمت این صفت!
به نظر خودم منظورش شاید این نیست
چون مصرع دوم حالت پرسشی داره.
شایدم هم منظور شاعر همینه که شما میفرمایید.
خواهش میکنم :)

هو البصیر 

خدای بسیار بیننده و حاضر...

امروزه تو هر مغازه ای که میری

  جلوی در نوشتن:

  این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد!!

  ادما از این دوربین ها میترسند و کاری نمی کنند

  ولی از دوربین خدا که هر لحظه ی زندگی فیلمبرداری میکنند غافل اند

پاسخ:
بله متاسفانه!
خوش آمدید :)

+نمیدونم چقدر جدیدا اشناهای بی نشون میان اینجا! :|
البته قدم همه سر چشم من.
مگه برنج دم کردم،جا بیوفته :-)
شما دخترا هم وقت دارید هم ماشالا طرفدار
پاسخ:
نه بالاخره یه مقدار زمان میبره و قبل از اینکه شروع کنید باید روی مخاطب کار کنید.
پیج منم خیلی مخاطب نداره به نسبت بقیه دوستانم

درمورد پیام خصوصی تون : درموردش خودم هم فکر کردم،ممنون و امیدوارم
ضمنا اگر یه راه ارتباطی بذارید ممنون میشم.

داشتم،ولی مثل شما بازدید کننده نداشت،دنبالش نرفتم
پاسخ:
ادامه میدادید تا جا بیفته.
موفق باشید به هرحال :)
نه حتما تاکید زیادی داره،بزار باشه
پاسخ:
:)) اذیت نکنید!
شما بلاگ ندارید؟!
یکی اون بی نام و نشون از برق بکشه سی دیش گیر کرده
پاسخ:
:)))) پاک میکنم احتمالا مشکل از بیان بوده پیامهارو ارسال میکرده بعد میگفته ارسال نشده!
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۹ عطر سیب یار
عالی 👌 
پاسخ:
ممنون :)
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۱ بی نام بی نشون
عاشق صفت ستارالعیوبت شدم
پاسخ:
صفتی عاشقانه !
تو هم در آینه حیران حسن خویشتنی 

زمانه ای است که هرکس به خود گرفتار است...
پاسخ:
بعله!
سنگین بود
پاسخ:
:)
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بی نهایت لایک داشت ....

؟؟؟
پاسخ:
سپاس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی