زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

بازگشتــــ

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ


همچنان وعده ی بخشایش شاهنشاهش

می کشـــــد گم شدگان را به زیارتگاهش


نه در آیینه ی فهم است، نه در شیشه ی وهم

عاقلان آینـــه خوانندش و مستان آهــــش


به من از آتش او در شــــبِ پروانه شدن

نرسیده ست به جز دلهره ی جانکاهش


باز برگــــرد به دلتنگــــی قبل از بـاران

سوره ی توبه رسیده ست به بسم الله اش

استاد فاضل نظری


_دیشب که قرآن رو جلوی صورتم باز کردم برای سر گرفتن

همین جا، همین اوّلِ سوره ی "توبه" اومد...

فهمیدم خدا ازم ناامید نیستـــ.

شایدم معنی دیگه ای داره! 

شاید قبولم کرده...

به هرحال خیلی خوشحالم.


پ.ن: ما به تو محتاج بودیم و تو مشتاق به ما!


عکس: مــ.مشرقی

23/رمضان/1437 قمری

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹

نظرات  (۷)

۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۶ عــ ـاکـ ـف ...
نمی دونم چرا خصوصی گذاشتم :/
همینجوری حس کردم باید خصوصی باشه !!!
:))))
پاسخ:
:))
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۹ عطر سیب یار
طاعات قبول
التماس دعا 

پاسخ:
ازشماهم قبول، محتاجیم.
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۳ صحبتِ جانانه
سوره ی توبه اومد
پاسخ:
اوهوم...
خیلی هم عالی
که توجه میکنی به صفحه ای که باز میشه


پاسخ:
واسه اولین بار دقت کردم!
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۵۹ علی رسولان
منم همیشه نگاه می کنم ببینم چ سوره ای و چه آیه ای اومده 
امسال دوتا جای باحال اومد 
نمیگم چون اعتقاد دارم گفتنش انرژیشو کم می کنه
پاسخ:
من تاحالا نگاه نکرده بودم.
الان من گفتم انرژیش کم شد؟ :(
خوشا به سعادتتان
پاسخ:
ان شاالله اثرش همیشگی باشه
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۷ پسر انسان
ما محتاجان مغرور...
دعای ما این باشد
ما را به فقرمان متوجه کن!
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی