زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

مشکی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

وقتی بغض روز های محَرّم از الان شروع شده توی گلوتـــ چنگ زدن


چقدر خوبه که داره میاد...

چقدر خوبه که راحت میتونی توی خیابون و هرجا که صدا نوحه اومد گریه کنی و کسی نگه چته

چقدر خوبه که من از اسمت بغضم میگیره حـــ ســــیـــن

چقدر دلم پیرهن مشکی تو دوست داره


چقدر خوبه که هستی

چقدر خوبه تورو دارمـــــــ! 


_ مشکی بپوشی عاشقی را با تو مجبورمــــــ 

 چندیست بی شوخی دلم تنگِ محرّم هاست




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
مــ. مشرقی

بغض

حــ ســین

محرّم

نظرات  (۸)

۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۲:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یوقتایی فکر میکنم وقتی بمیرم دلم برای روضه و هیت و محرم این دنیا تتگ میشه
پاسخ:
دور از جون
ولی فکر کنم اگه جای خوبی بری اونجام روضه باشه!
ای عشق سربلند که بر نیزه می روی
از حلقۀ کمند تو  لایمکن الفرار
پاسخ:
خوش آمدید
تشکر
هر کسی دارد تمناییو من
منت ماه محرم می کشم
پاسخ:
بله!
به عالم رو سفیدم زین سیاهی

نبخشم این سیاهی را به شاهی
پاسخ:
عالی مرسی
ان شاالله زیارتشون به زودی نصیبت
پاسخ:
ان شاالله با هم
یا حسین ...
پاسخ:
یا حسین
تا محرم مرا نگه دارید
دل من لک زده برای حسین....
+
چقدر حرف دل بود.
پاسخ:
قربان شما
چقدر خوبه که نوکریم!!
پیرمان کن...
پاسخ:
خیلی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی