زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

عشـــق علیه الســلامــ

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

هو المعشوق


اینکه میدانیدیا نه را نمیدانم.

قسمت هایی از پروژه مختارنامه که مربوط به پیکار حضرت عباس علیه السلام با لشکرِ تا قیامت لعنت شده ی شمر بود

از مجموعه حذف شد. (به دلایلی)

امشب جایی این قسمت ها را دیدم... و چه دیدنی...!

من دیدم چطور تمااام لشکر شمر مانند سگهایی بزدل، از عباس علیه السلام میترسیدند و حریفش نمی شدند،
حریفش نبودند که از پشت خنجر و نیزه زدند.
من دیدم عباس علیه السلام چقدر شجاعانه به دل لشکر میزد، دیدم چطور دلبری میکرد از برادرش!
من دیدم عباس علیه السلام چطور مشک را با هزار امید پر کرد...
دیدم چطور به سوی خیمه رفت...
من امشب دیدم عباس عشق علیه السلام چطور میدوید...
من دویدن هایش را به سوی خیمه دیدم!
من گام هایی ک به بلندای خورشید برمیداشت را دیدم...
من دیدم چطور به دستهایش تیر زندن
من دیدم دستهایش به زمین افتاد
من دیدم مشک پاره شد
من دیدم عباس علیه السلام به زمین افتاد! گویی کوهی به زمین افتاد!
من امشب فهمیدم عباس عشق چطور ناامید شد...
دلش شکست که نشد دل برادرش را شاد کند
من دیدم و چه دیدنی...
برخی صحنه ها را چشم میبستم، توان دیدنش را هیچکس ندارد!

امشب تمام معادلات ذهنی ام بهم ریخت...
من امشب فهمیدم عشق چیست!
امشب عقل من تا سر حد جنون رسید...
دیگر حتی دلم نمی آید برای خواسته های پوچم خدا را به ناامیدی دلِ عباس قسم دهم.
من عاشق عباس شدم
 بیشتر از قبل... بهتر از قبل.


_ وقتی دیگر آب خوردن هایم با اشک و درد و خجالت و بدبختی ست!




مگر یک مرد چقدر می تواند مــــــَرد باشد!
9/محرّم/1438
_عکس: مــ. مشرقی

نظرات  (۸)

زیاد دقت نکن به فیلما، فکر کنم تو کتابا حقیقت بتونی پیدا کنی
پاسخ:
توی کتابا هم همینه...
ولی من هنوز میگم که این فیلم نتونسه ابهت حضرت ابوالفضل رو نشون بده...
پاسخ:
مسلمِ
سلام
میدونید وقتی اولین بار این متن رو خوندم چه حااالم بد شد؟
قبول باشه ازتون

یاعلی
پاسخ:
سلام 
چه خوب اگر از اون حال بدای خوب بوده.... 
از شمام قبول :)
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۷ دل. بیقرار
عباس کــــــوه ایمان!
پاسخ:
ایمان، عشق، ادب، وفا، مردونگی...
نفسهام فدای دستاش.
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۶ سوره (طعم تصنیف در... )
اکبرم رفت، تو هم گر بروی از دستم
پس به کی بسپُرم این اهل حرم را عباس...
پاسخ:
امید و دلخوشیِ حسین...نرو!

(این اسم برای من بود و مطمئنا شماهم آشنا، خوش آمدید به هرحال)
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۴ عطر سیب یار
یا ابالفضل....

پاسخ:
یا عباس علیه السلام
آبروی آب ریخت. وقتی آب، روی آب ریخت!
پاسخ:
عباس آب را روی آب ریخت تا کوفیان نگویند:
"حسین را کشتیم و آب هم از آب تکان نخورد" !
دعا کنید که سقا ... پاش برسه به دریا 
مشکو پرازآب کنه،بیاره تو خیمه ها


پاسخ:
عباس هرطور بود خود را به خیمه میرساند حتی بی دست و پا...
اما مشک پاره شده بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی