زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

سیستم همایونی!

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

این PC همایونی من یه روز که تنها گذاشتمش تو خونه و رفتم

اومدم دیدم قهر کرده و خاموش شده و البته با اینترنت هم قهر کرده بود!

خلاصه 50 تومن مونده بود تو گلوش که قورت داد یه آبم روش! 

به هرحال...

بعد از نمیدونم چند روز

که برام چند ماه گذشت

سیستم همایونی مون درست شد و اومدیم پیج عزیزمونو دیدیم!

اصلا فکر شو نمیکردم انننننقدر دلم برای پیج خودم تنگ بشه!!

شماها چی میکشید پس :D

میدونم خودشیفته ام دیگه به روم نیارید! 


حکمت خراب شدنش رو هم البته فهمیدم!

خداروشکر


ان شاالله بزودی هم بهتون سر میزنم هم متن جدید مینویسم.

:)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
مــ. مشرقی

نظرات  (۴)

ایشالا تو زندگیت انفجار و ترکیدن به دور باشه
پاسخ:
ان شاالله
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

این جور وقتا یه لگد بهش بزنید اوکی میشه :)
پاسخ:
سلام
گفتم اگر خشونت به خرچ بدم، جوابمو با خشونت ممکنه بده!
حالا دفعه بعد :))
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۸ محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
ان شالله !
پاسخ:
:)
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۶ ωـاره بانـפּ
ایشالله این سیستم همایونی شیطونتون هیچوقت خسته نشه
پاسخ:
امیدوارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی