زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

گپ

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

سلام

دستم چند وقتی هست به نوشتن نمیره

دلیلشو میدونم،باید صبر کنم.


_دلم خواست یه کم مستقیم باهاتون حرف بزنم

به لیست دوستانی که اینجا میرن و میان نگاه میکردم

پیدا کردن دوستای جدید هم هیجان داره و هم یه دنیای نسبتا جدیده!


_دیگه اینکه دلمون واسه عکاسی تنگ شده!


_چند روز آینده یه قرار مشاوره خواهم داشت که ان شاالله خیلی سرنوشت ساز و مهمه...

لدفا دعا کنید!


_بعد چرا من به هرکی میگم بعد از دیدن یک ساعت و نیم از فیلم هری پاتر

از دنیاش خوشم اومد و کتاب هاشو دارم میخونم، یه جوری نگا میکنن یا حرف میزن

انگار گناه کردم یا دیوونه شدم؟ :| 


به نظر من که بعضی کتاب و فیلم ها ربطی به سن و سال نداره!

الان شما میتونید بگید که انیمیشن عصر یخبندان براتون جالب نیست؟

در این صورت با نهایت احترام باید بگم "چه بی ذوق" والا! 

من که میگم آدم باید دنیاهای مختلف رو تجربه کنه؛ چون فقط یه بار زندگی میکنه :)

کلا تغییر خیلی خوب عست!


_ زندگی اگه شیرین بود که آبنبات اختراع نمیشد :)


_خلاصه که هوا سرد شده مراقب خودتون باشید، هرچند شلغم هم خیلی بد مزه نیست. (جدی میگم)


_خیلی مخلصم و خوشحالم دنیای وبلاگ رو هم دارم تجربه میکنم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۲
مــ. مشرقی

نظرات  (۷)

خوش باش و از زندگی لذت ببر،هر تغییری هم خوب میشن
به لواشک بیشتر اعتقاد دارم تا آبنبات، زندگی اینقدر شیرین که لواشک اختراع شد
پاسخ:
:)) اینم یه جورشه!
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۲ منور الفکر
من اگر بگویم تان
کل یک خاندان رو بهم ریختم تا برویم در آن کلان شهر ولایت مان
و جدیدترین شماره ترجمه شده توسط ویدا اسلامیه را که خبر به بازار امدنش را دریافت کرده بودم بخرم شما فکرمیکنی من دیوانه ام؟!

یا اینکه کل فامیل کنجکاو بودن بدانند تمام شب و روز من در آن اتاق وسطی خانه مادربزرگ جانم چه کتابی را دارم میجوم؟!

یا مثلا اینکه به نرخ حدود 13-14 سال پیش قریب به 60 هزارتومان خرج کردم تا کل مجموعه اش را آپدیت و ترجمه اصیل شده بخرم و داشته باشم؟!

یا مثلا اینکه دو روز در ایام میانی دبیرستان، بغض داشتم و زنگ های تفریح گریه میکردم و با ماتم به برخی دوستان یارغار اهل دل میگفتم که دامبلدور مرد و هری تنها شد..

من اکیدا فکرنمیکنم شما دیوانه اید..منتها مراقبت کنید...این مجموعه مانند سیاه چالی است که گاهی حس میکنم ارباب سیاهی به ذهن جی کی الهام کرده است..شاید هنوز مانده باشد تا این حرف مرا بتوانید بپذیرید...اما یقینا اغراق در کار نیست

و بهتر آنکه ابتدا کتاب را بخوانید.بعد انگلیسی اش را..بعدا ها بروید فیلم هایش را ببنید..اینطوری از جذابیت های هالیوودی فیلم کم میشود چرا که هرگز گوشه ای از عظمت سیاه کتاب را نتواسته است تصویر نماید.
---
الباقی متن هم که کار خوبی کردید نوشتید..بقول خدای نزدیک، اکتشافاتتان اندرون حلق مبارکمان..
پاسخ:
واقعا؟؟ من الان بهت ایمان آوردم و فهمیدم تنها نیستم :)
چرا گفتی دامبلدور میمره؟؟؟ هنوز نخوندم همه شوووو! :(((((

نه خب مسلما حواسم هست زیاد تو دنیاش غرق نشم دوست جان.
بله کشفیاتو دارید!
ممنون و ارادت زیاااد
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اکتشافاتت توحلق بیان
پاسخ:
از عرض!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب

نمردیمو علت ساخته شدن آبنباتو فهمیدیم 
پاسخ:
از اکتشافات خودمه!
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
با آرزوی بهترینها 
پاسخ:
ممنون
تقریبا باهمه اش موافقم
لینکهام همه خوبند ببینید
من عاشق کارتونم
پاسخ:
حتما، چه خوب
۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۱ محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
سلام
دنیاهای تجربه شده رو ، مجددا تجربه کردن زیاد خوب نیست . چون فقط یه بار زندگی میکنیم !
یاحق
پاسخ:
سلام
موافقم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی