زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

هو الآرامِ جــــان

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

 بغــض به گلویم دست می اندازد

هوسِ محــــرّم کرده ام

شانه ای میطلبم برای گریستنِ حرفهایمــ

از همه جا ناامید میشوم

هنگام نماز اما اسامی روی مُهر سجاده ام را که میبینم

الله

محـــمّد

عـــلی

فاطمــــه

حســـن

حــــــــــ سین

.

دلم همه را میخواهد اما یاد معجزه های حـــــ سین میفتم برای مسیحیان

برای اروپایی ها... مردمان اهل اندونزی و نیجریه و امریکا

که شنیدم به کربلا رسیدند

معجزه ها کرده برایشان حــــ سین

.

حــــسین جانم من اگر ناامید شوم کفــــر نیست؟

تو به اروپا و امریکا و تمام دنیا نگاه کردی

اگر به من نگاه نکنی آبروی شیــــعه نمیرود؟

اگر دستم را نگیری ایرانی بودنم کوچک نمیشود؟

.

میدانم من هیچ کاری برایت نکرده ام

هیچ جز اشکی که از روضه شما و علی اصغر و رقیه و... عزیزانت میریزم

شاید تحت تاثییر جوّ باشد اشک هایم

اما الان که تازه محرّمت رفته

حالا که شبهای خوشی و خنده است و نزدیکای عید و ...

الان چرا اشک میریزم؟

.

حـــ سین جانم منتی نیست

من تمام عمرم هم برایت اشک و خدمت و حرف داشته باشم کمــــ است.

حـــ سین جانـــم برایم خـــدایی کن

وقتی با خاک بهشتت توبه میکنم و از بویش مست میشوم

میخواهم بمیرمــــــ ولی برگردم به روزهای گذشته و جبران کنم.

حسین جانم میدانی منتظر جوابت میمانم

حسین جانم

حسین جانم

چقدر شیرین است نامت!

آقای من! منتظر جوابت میمانم

جواب سلامـــــ های هرروزه ام...

ـــــــــــــــــــــــــــــ

من،خودم اینجا برایت روضه ی تک نفره گرفته ام.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱

نظرات  (۹)

جان چه قابل که کنم من به فدای ره دوست
این متاعیست که هر بی سرو پایی دارد
پاسخ:
افرین
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۱ سیامک پور اسد
✔ و +
پاسخ:
رمزی صحبت میکنید؟
تشکر
روضه تک نفره نیست ! 

همه آمده اند از آدم تا خاتم ! 

از جبرئیل تا عزارئیل ! 
پاسخ:
بله...
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۶:۲۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خیلی زیبا بود منم شدید دلم معجزه میخواد ....
پاسخ:
ان شاالله اتفاق بیفته براتون
شمیمی از کوی حسین، سهم همیشۀ مشامت باد.
پاسخ:
ممنونم همینطور برای شما
آقا 
من هنوز جوونم 
آقا منتظر میمونم :(((

از مادرش بخواید 
ان شاالله تا ایام فاطمیه روزیتان.

یا علی مدد
بین اشک ها ما رو هم دعا کنید 
دل شکسته تون خیلی قیمت داره.

پاسخ:
ان شاءالله
چشم اگه قابل باشم
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۰ پسر انسان
ولایت وهبی است
اینکه دلتان گیر حسین است یعنی انتخاب شده اید...

پاسخ:
خدا از زبانتون بشنوه.
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۴ شبنم بیقرار
سلام.
آقای عزیز و مهربون حتما بدون فاصله جواب سلام های ما رو میدن!
:)
پاسخ:
سلام
هرچی خودش بخواد من که فدای مهربونیشم! :)
همه چیز روزی وی آید و روزی می رود
جز حسین
که در قلب ما ازلی و ابدیست
پاسخ:
ان شاالله حتما همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی