زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

من هرشب خوابِ رفتن میبینم!

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ

+ (درحال رفتن)


- چرا آخه؟ تو بری خدا هم میره


+اینطوری نیست


-هست


.


+نمازاتو نمیخونی؟


-کیو بپرستم؟


+خدات رو


-گفته بودم بری خدا هم میره


+مگه چی شده؟


-خدا نیست


+هست


-اره تو دستاتِ


+پس هست


-نیست. تو که دستات اینجا نیست


+نگو اینارو


-دیدم دستت زخمی شده


+خوب شد


-ولی خدایی که ازم گرفتی برنگشت


+...


-...


_ من خود به چشم خویشتن دیدم که جانـــــــــم میرود!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
مــ. مشرقی

سرکشی ها

نظرات  (۲)

رفتی و باز نمی‌آیی و من بی تو به جان 

جانِ من ! اینهمه بی‌رحم چرایی؟! بازآ ...

#وحشی_بافقی

پاسخ:
:)
۲۰ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۵ صحبتِ جانانه
سخت نوشتید:|
در دوران پیش از ازدواج این احوال پیش آید همی
پاسخ:
کاملا بی ربط به ازدواجه... به هرحال مرسی از توجه تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی