زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

بعد از چندوقت!

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ب.ظ

بعد از مدتها وارد پیجم شدم

چقدر دلم میخواد بنویسم

مجالش نیست.

شرمنده و ممنون از دوستانی که پیگیری کردن.

هستم اما...

ان شاالله فرصت بشه بازهم اینجا و پیج های دوستانمو بگردم و لذت ببرم.


___________________

خوشحال میشم داخل پیج اینستاگرامم ببینمتون.

اونجا بیشتر هستم متاسفانه!

maryam.javidaan@

فقط پیام بدید دایرکت که بدونم از دوستانِ بلاگ هستید.

(فکرکنم قبلا هم ادرس گذاشته بودم. آلزایمره دیگه...چیزی نیست... :) )

.

اصلا خیال نکنید زاویه قراره تعطیل بشه! :)

التماس دعا


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۰۱
مــ. مشرقی

نظرات  (۵)

فقط بالای ۵k فالو می‌کنیم:)))))
از اینستا بدم میاد


اینجا اصالت داره
ریشه داره
و...
پاسخ:
اونکه البته. خودمم حسم همین. اما به دو دلیل اونجا بیشترم
یک اینکه در دسترس تر هست
دو اینکه تعداد مخاطبا بیشتره
ناگفته نمونه من ادرس زاویه رو هم داخل اینستام معرفی کردم
:)
موفق باشید
پاسخ:
همچنین ممنون
هرجا هستید موفق باشید.
پاسخ:
همچنین ممنون
اگه میشه این وبمو دنبال کنید
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی