زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

سوء تفاهم های قبل از تو!

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

سلام

دوستان من یه متنی گویا نوشتم قبلا

این سوء تفاهم پیش اومده بعضی دوستان فکر میکنن من ازدواج کردم

و سرم از این بابت شلوغه.


خواستم عرض کنم من ازدواج نکردم به جان خودم مجردم.

چرا کیسا رو میپرونید!

چرا قیمه ها رو میریزید تو ماستا D:

:))))

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۰۵
مــ. مشرقی

سوء تفاهم

نظرات  (۱۶)

۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۲ صحبتِ جانانه
حالا چی؟
دیگه عروسی کردی؟
پاسخ:
نه
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۱ صحبتِ جانانه
😂😂😂😂
ان شالله به زودی خبر عروسیت  با یه ادم خوب^-^
پاسخ:
ممنونم :)
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
شاد و پایدار باشید
پاسخ:
تشکر
وقتی توهم می‌زنید و مطلب می‌نویسید همین میشه:)))))
پاسخ:
شماهم انگار توهم زدید خیلی با نمکید :))))))))))))))

۱۰ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
آخ آخ بیا بگو چی شده تا کلت سنجاقک و قرض نگرفتم. 
:)))) اشاره به پاسخ کامنت وب خدایی
پاسخ:
هیچی نشده والا :))) اونو ولش کن!
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
میگمااااااا
بگم؟
پاسخ:
:ِِِD دهن لق چیو؟؟
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۰۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

عه! مگه شما چند سالتونه اصن؟

من فکر میکردم حالا حالاها تا سن ازدواج فاصله دارین ^_^

+ستاد روحیه دهی

ولی جدای از شوخی ان شالله تو هر شرایطی چه مجردی چه متاهلی روزگار خوب و مفیدی داشته باشین
پاسخ:
من هنوز به سن بلوغ ام نرسیدم -_- 
علیم سلام
معلومه که فاصله دارم!
ممنون ولی کلا مجردی خیلی بهتره :))
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۰ محمد روشنیان
!
پاسخ:
؟
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^ 
ان شاءالله به زودی سوء تفاهم ها هم به حقیقت می پیونده. :))
قبل اومدنش یه چیز شایعیه.

پاسخ:
چی بگم والا... نمیدونم چی نوشتم کار به اینجا رسید :)))
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۲۲ علی رسولان
عجب

پس اون روایتی که میگه خواستگارا پاشنه رو دارن از جا می کنن کذب؟ :) 

بیشتر فک کنم قاعده ی به کس کسونش نمیدم باشه
پاسخ:
اونکه افسانه س 😁
تبارک الله.

آن چه لازم بود فهمیدیم!
پاسخ:
خداروشکر :))
وای مردم از خنده
پاسخ:
:))))
منم تا چندسال اول ازدواجم همینطور فکر می کردم
الان گرمید متوجه نیستید
چندسال که بگذره میفهمید ازدواج کرده بودین😂😁😀
پاسخ:
قشنگ بود D:
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۳۰ علی رسولان
زودتر ازدواج کن دیگه :)
عیدم اومدا 
پاسخ:
کسی نمیگیره منو :(
سلام 
کجا سوءتفاهم پیش اومده ؟‌
پاسخ:
سلام
داخل پیجم....بین دوستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی