زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

رهیدن

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

من

نمیفهمم

چرا  امسال

که از همیشه بیشتر گناه کردم

باید سفر راهیان جور بشه... 

 برای اولین بار !

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
مــ. مشرقی

راهیان نور

نظرات  (۱۲)

کسی که کریم باشد
برای همه کریم است ...
پاسخ:
بله
خوشا به سعادتتون
پاسخ:
ممنون

من نمیدونم چرا میترسم از راهیان نور :(

اخه از اتوبوس هاش چیز خوبی نشنیدم..مین هم که هست..

اصلا واسه مرگ اماده نیستم :(

پاسخ:
:|
اصلا این چیزایی که میگن نیست.
چون میخوان این اردو نباشه و مردم شهدا رو فراموش کنن داستان میسازن.
نه تنها ما با یه اتوبوس خوب و با امکانات رفتیم، اونجا هرچی اتوبوس دیدم vip و خوب وسالم و با امکانات بود.
بعدش هم شما خودتون باور میکنید اونجا زیر پای مردم مین باشه؟
محدوده ای که برای اردو و پیاده روی زائرا هستش هرسال ثابتِ و پاکسازی شده.
یه مناطق خیلی دورتر و جاهای کوچیک شاید باشه اونم سیم کشی شده و حفاظت شده ست.
همینطوری نیست که هرکسی بره یهو رو مین :|
۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۲۴ محمد روشنیان
سال نو مبارک
پاسخ:
ممون برای شماهم مبارک
یه بار تو سلسبیل یه مطلبی نوشتم 
لیاقت من یا عنایت تو


التماس دعا بعد دانشگاه دیگه نتونستم برم
پاسخ:
برای من قطعا عنایت شون بود
به سلامتی
پاسخ:
سلامت باشید
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۲۶ سیّد محمّد جعاوله
به سلامتی
پاسخ:
سلامت باشید
به هر حال شاعر میگه :
اگر با من نبودش هیچ میلی *** چرا ظرف مرا بشکست لیلی
و لیلی همه چیزش با حکمته ...
پاسخ:
کاملا
در عوضش برای دومین سال متوالی، سفر راهیان نور من جور نشد:(
جا موندن حس بدیه، یه مدته کلا دارم جا‌ میمونم...
پاسخ:
:( چی بگم... خودشون باید بخان
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
خییییلیییی التماس دعای فرج
پاسخ:
دعاکردم
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
حساب کتابای ما با حساب کتابای اونا فرق میکنه.
بنظرم دوحالت دارد یا اتمام حجت است یا برگشتن...
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی