زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

معصومیت از دست رفته

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۲ ب.ظ

بهم‌میگفت:

فلانی تو مخلصی
بارها ازت الگو‌گرفتم.
به اون‌ روزا فکرمیکنم، میگم مگه چجوری بودم که اینو بهم‌ میگفت؟
فکرمیکنم که چیکار کردم که گفت: منتظر شهادتت ام!
 
چیزی یادم‌نمیاد
نمیدونم چی بودم
کی بودم
حالا کجاام
چقد دور شدم‌از خودم
و شاید حتی خودش ندونه
نبودش، منو از یادِ من برد...
 
من خراب کردم
روحمو...
خودمو...
 
#جهت_یادآوری
 
#از_یک_رفیق
 
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۴
مــ. مشرقی

یاداوری

نظرات  (۴)

وبلاگ قشنگی دارید

 

---

یو تی ام

پاسخ:
ممنون
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم

 

دست خدا به همراهت

شما خوبی و همیشه خوب میمونی

خدا از خوبی هات محافظت کنه

پاسخ:
سلام 
لطف شماست
زنده باشید
۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۶ مهرداد اسماعیلی
شما همیشه معصومی 
عالی بود :-)
پاسخ:
تشکر
با دعای بهترین ها برای شما ...
پاسخ:
خیلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی