زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

سکانس برف

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

دلم میخواد خوابیده باشم، 

مامانم صدام کنه بگه پاشو ببین داره برف میاد. 

______

داشت برف میومد...

ریزریز و زیاد...

گفت بالا رو نگا کن میتونی آسمونو ببینی؟

سرمو گرفتم بالا ، فقط چشمهاشو دیدم.

 هی پلک میزد برف نره توش... 
لعنتی به برفها حسودیم شد.


_____

پی.نوشت: از سکانسهای رویایی زندگیم.

پ.ن۲: قرار بود باشم اینجا، نمیدونم چی شد بازم کم میام.

پ.ن۳: این‌درد شد درمانِ من.

پ.ن۴: بماند که هیچ عاشقی حالِ منطق ندارد.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۱
مــ. مشرقی

برف

خاطره

نظرات  (۵)

تو دنیا برای من هیچی مث متن خوندن تو بلاگ.آی آر نوستالوژیک نیست 

پاسخ:
بله خیلی نوستالژیک...
۲۱ فروردين ۹۹ ، ۰۵:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

لبخند...

پاسخ:
:) 
۱۱ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۳۷ سلام بر مهدی ...

خخخخخ

پاسخ:
خنده کجاش داره؟
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۷ رضا خسروخاور

وبلاگ جذابی دارید.خوشحال میشم به وبلاگ منم بیایید و برام نظر بذارید.

پاسخ:
تشکر 
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۱ سلام بر مهدی ...

و چ زیباست  خواب باشی نگاهت کنم 

پاسخ:
از اون کامنتا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی