زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

عشـــقـــــــ

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۰۹
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۳)

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۰ مردی بنام شقایق ...
علی امام من است و منم غلام علی
هزار جان جهانی فدای نام علی... 
پاسخ:
چه بیت قشنگی :)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۲ سعید ابراهیمی
ایام محرم
التماس دعا....
پاسخ:
چشم,محتاجیم به دعا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یاعلی......
پاسخ:
علی یارتون
اینچا را هم ببینید
پاسخ:
خوش آمدید.چشم
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ مــ. مشرقی
یه نفر با این پست ابراز مخالفت کرده. :|
من :|
مگه چی گفتم؟ :|
:|
پاسخ:
هرکس یه نظری داره خب! چیکار داری تو؟
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ علی رسولان
همون عکسی هستش که من روش کار کردم که
:)
پاسخ:
جدی؟ :) نمیدونستم! دوسش میدارم.
علی رو عشق است...

عید تون مبارک...
پاسخ:
عید شماام مبارک
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ بُتِ بزرگ

ولایت ات را فریاد می زنم،

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المؤمنین علیه السلام

 

 

 

عیدتان مبارک

 

 

 

پاسخ:
ممنون عید شمام مبارک.
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
این ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﻣﺴﺘﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ ..
ﺟﺎﻧﺸﯿﻦ ﻧﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻧﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺩﺭ ﻏﺪﯾﺮ ﺧﻢ ﻭﻻﯾﺖ ﺷﺪ ﻗﺒﻮﻝ ..
ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﺩﺳﺖ ﻣﻮﻻ ﺭﺍ ﺭﺳﻮﻝ ...
ﺭﻓﺖ ﺑﺎﻻ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻏﺪﯾﺮ ....
ﺷﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻘﺘﺪﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﻣﯿﺮ
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عید غدیر رو به همه ی شیعیان دلسوز و مهربان و عاشقان امام علی تبریک میگم.... عشق فقط امام علی... ♥
پاسخ:
ممنون :)
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۷ پاک باخته
عیدتون مبارک بانو جان
التماس دعا
پاسخ:
ممنون عید شماام مبارک. :)
تا امروز این تصویر پروفایل تلگرامم بود :)
عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شماام مبارک :)
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۱ عــ ـاکـ ـف ...
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ....
.
عیدتون مبارک هم دانشگاهی :))
پاسخ:
عید شماام مبارک :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی