زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

سرگیجــــــــــه

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ
من گیجم
انگار میان مرگ و زندگی پرتاپ شده ام
درست جایی که منطق و احساسش تعریف نشده است.

جایی میان سرگیجه های عنکبوتی
در آخوری آتش گرفته...

میان یک دنیا علامت سوال میچرخم
میان آدم های سرگیجه گرفته ای که
خیال میکنند در حال رقصی چنین میانه ی میدان هستند!

میان ستاره های آتش گرفته از هوسی مداوم که زودگذر نیست
و به هیچ عشق اسطوره ای منتهی نمیشود!

تصاویر گنگ و ریزی به شدت از جلوی چشمانم میگذرد.

گاهی یک "آن" تصویر دور و فراموش شده ای چنان به صورتم کوبیده میشود
سپس پرت میشوم،
 انگار دریایی قربانی اش را به ساحل هدیه میکند.
در حالی که قربانی عاشق آغوش دریا بوده...
و پس زده شده.
و هاج و واج مانده از این بی مهری!

دیگر چطور باید ابدیت بالهای سنجاقک را ایمان بیاورم؟

یادم می آید که: "زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ، پرشی به اندازه عشق"

اما برای من پرشی بود به عمق مرگ...
و من هنوز گیجم...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۱)

ببخشید این نظری که دادم مالا بالایی بود بر همین متوجه منظورم نشدین
پاسخ:
آهان!
ولی به نظر من در هر حال جداشدنی نیست.
طبق یه اصلی که وجود داره جدا دونستن دین و سیاست در نهایت شرک محسوب میشه.

بستگی داره با دید خرد نگاه کنی یا کلان
خرد نباید جدا بشه
کلان باید جدا بشه اما باز تابش باشه
پاسخ:
چی نباید جدا بشه؟
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ رافضیــة ...
نشدم لایق دیدار بهم ریخته ام.....

برای دلم
بحال دلم
امن یجیب بخوانید..

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
ان شاالله طلبیده بشید.
چشم علی یارتون
یه نگاهی به وبت زدم خوشم اومد ؛ هم داری دنبال میشی هم جزو پیونهامی
{لبخند}
پاسخ:
ممنون :) 
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۸ عبداله سعادت

شادی اگر تقسیم شود..

دو برار می شود..

غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..

میلاد پربرکت وبا سعادت وسراسر نور آقا امام کاظم مبارک.

آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

خدا صاحب قلبهای شکسته است
دلمان دریا باشد
در پرش رکورد دار می شویم!
پاسخ:
بله
کم پیدایید!
من نیز کیجــــم...
پاسخ:
...
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تامل برانگیزبود

سلامت باشید.....
پاسخ:
خدارو شکر یه نفر گفت که قابل تامل بوده :|
ممنون.
درد نام دیگر من است،
من چگونه خویش را صدا زنم؟...
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۸ نفر هفتادوسوم
و آنگاه من مرگ می شوم
و از آسمان می بارم
.....
پاسخ:
چه جمله عجیبی.
خوش اومدید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی