زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

دست های بزرگـــــــــــ

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

یک شنبه 8 آذر ماه 1394


با حالی بد و پر از بغض

درحال رفتن به جایی بودم که خبری کاملا بد و سخت رو بشنوم.

که اگر میشنیدم زحمات چندساله و آبروم باهم میرفت.

به همین راحتی.


با همه ی دل آشوبی و بغض و اشک های بی اختیارم

از کسی که دستهای نیرومندش رو قطع کردن

خواستم دستمو بگیره

از کسی که وقتی مشک آب جلوی چشمهاش روی زمین ریخت و ناامید شد

خواستم ناامیدم نکنه.


شنیده بودم چقدر بزرگ و مهربونه ولی به چشم ندیده بودم.


همین که بهش گفتم و اسمشو تو دلم آوردم آشوبم کم شد...

مونده بودم بین دو حالت ترس و امید.

که شنیده بودم درستش هم همینه!


وقتی رسیدم به مقصد چیزی برای نگرانی نبود.

هیچ چیز رو از دست ندادم.


کسی که براش تاحالا لیاقت و عرضه نداشتم که کاری بکنم برام معجزه کرد.


_عهد کرده بودم همه جا بگم که چقدر مهربون و بزرگه،

که بگم برای دستاش هیچ کاری سخت نیست

هیچ کاری

قسم میخورم.


سلام بر عباس(ع) و دستهای بزرگش و قلبـــ مهربانش.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۰)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۱ پرواز سپید
سلام
عمو عباس ما یعنی همه عشققق...
پاسخ:
سلام خوش آمدید.
بعله:)
السلام علیک یا عبد الصالح
المطیع لله و لرسوله
پاسخ:
خوش آمدین.
خوش به حالتون...
پاسخ:
:)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۱ عــ ـاکـ ـف ...
امان از ماجرای پیکر او
امان از سرگذشت حنجر او
 تنی ماند و ســـ ـــری بر نیزه ها رفت
بمـــآند قصه ی انگشتر او . . .
پاسخ:
... :(
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یاباب الحوائج.....
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ صحبتِ جانانه
سلام و رحمت خدا برشما


وبلاگ مشترک ما به روز شده، خوشحال میشیم سربزنید:)

موید و منصور باشید

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/09/13
پاسخ:
سلام.ممنون چشم :)
عباس 
بزرگ قهرمان زندگی من ....


ابن الحیــــــــــدر ....
پاسخ:
خیلی ام قهرمانه خیلی! :)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ بُتِ بزرگ
دو دست داد و دست عالمی به سوی اوست...
سلام بر عباس.
پاسخ:
سلام و عشق بر عباس.
چی بگم ...
پاسخ:
نمیدونم! چی دوس دارید بگید:)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۵ صحبتِ جانانه
:)
الحمدلله که معجزه دیدین
الحمدلله که مشکلی پیش نیومد
خیلی کریم هستند
پسر امیرالمومنین هستن دیگه...
چه وصفی می شه براشون داشت...
پاسخ:
خداروشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی