زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

حزب بازی!

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

گاهی نمیدونم از سیاست خوشم میاد یا نه!

نمیدونم اصلا آدم سیاسی ای هستم یا نه!

میتونم سیاست مدار باشم یا نه!


وقتی ازم پرسید اصلاحاتی ای یا اصولگرا

گفتم اصلاحاتی نیستم

اما به نظرم این حزب بازیا نباشه بهتره...

همین بازیا همه رو میندازه به جونِ هم و ...

دو جبهه میشن و طبعا دربرابر هم قرار میگیرن.

اینکه داخل یه کشور یه عده شرقی و یه سری غربی بشن و واستن جلو هم که

سنگ رو سنگ بند نمیشه!

 گفت نه! حزب باید باشه!

گفتم خب باشه ببینیم چی میشه!

ولی من از هرچی آدم مزدور و آویزون و باج خور و باج ده و چاپلوسِ متنفرم! 


از بعضی حرفاش مغزم سوت کشید

حرفایی که حتی نمیتونم پیش خودم تکرارشون کنم.

و فهمیدم هنوز اطلاعاتم کامل نیست!

هنوز سیاسی نیستم.

اما دلم میتپه واسه "ایـــرانمـــــــــــ"

وبه خاطرش هرکاری میکنم.


آخر بحث هم گفتم من حق گرا ام

و میدونم جبهه ی اصلاحات حق نمیگه!

و السلام!




نظرات  (۱۳)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۹ علی رسولان
من حالم از اصلاحاتی ای که اصلاحاتی نیست و اصولگرایی که اصولگرا نیست بهم می خوره!
و آنچه مشاهده می شود
چ این هایی که رای آوردن و چ اونایی که رای نیاوردن جز این دسته ای هستن که من حالم ازشون بهم می خوره!
پاسخ:
بله ادعا کافی نیست
منم متنفرم از اونایی که فقط حرف میزنن!
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۲ سروش آسمانی
سلام. منظورم وبلاگ شما نبود!
اصولا اگر سایت یا وبلاگی شاکی خصوصی (شخص حقیقی یا مدعی العموم) نداشته باشه مسدود نمیشه. وبلاگهایی هم که خیلی معروف نیستن یعنی بازدید روزانه خیلی بالا(یعنی معروف در سطح کشور) ندارن که تقریبا وارد این فازها نمیشن!
وقتی درباره اشخاص (با اسم) وقایع را آنطورکه رخ داده منتشر کنیم، قطعا بعضی ها خوششون نمیاد. مثلا فکر کنید ماجرای مک فارلین و عملکرد آقای رفسنجانی در آن قضیه یا تقلبهایی که در انتخابات دوره پنجم مجلس رخ داد را اون هم با تحلیل بازگو کنیم به احتمال زیاد شاکی وجود خواهد داشت، البته به شرطی که وبلاگ یا سایت خیلی معروف بشه احتمال شکایت یا مسدودی هست.
والبته میشه حقایق را محتاط تر بگونه ای گفت که این اتفاقات نیفته.
ان شاء الله اگر خدا توفیق بده از حدود 2 هفته دیگه یه برنامه ریزی جامع را شروع کنیم.
حتما نیازمند کمک و راهنمایی و مشورت دوستان هستیم.
 
پاسخ:
درسته
ولی به نظر من هرکسی باید حرف شو بلند و واضح بگه و نذاره حقی ناحق بشه.
ان شاالله
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۸ صحبتِ جانانه
خدا بصیرت عنایت بفرماید به ما
پاسخ:
ان شاالله
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۴ سروش آسمانی
سلام. متن منصفانه و خوبی بود.
فکر میکنم جای یه سایت که کل وقایع احزاب و افراد معروف سیاسی بعد از انقلاب را برای جوونا بگه خالیه. اما اگر بخوای واقعیت را بگی و غیبت هم نشه و البته وب یا سایت مون را نبندند خیلی سخت میشه اما کار نشد نداره.
بنده بعد از وقایع فتنه سال 78چون خیلی از مواضع و افراد جبهه حق و باطل را نمیدونستم و نمیشناختم، خیلی تحقیق و مطالعه در این زمینه کردم و الان ادعا دارم که همه احزاب سیاسی و اشخاص سرشناس اونها را میشناسم، چون خیلی وقت گذاشتم و از خیلی چیزها گذشتم(مثل خیلی تفریحات و حتی قبول شدن در یه رشته بهتر دانشگاهی).
اگر خدا عمر و وقت بده إن شاء الله یه همچین وبی را با کمک دوستان علاقه مند راه میندازیم. تا حضرت دوست چه خواهد
پاسخ:
سلام
خداروشکر که از نظر مخاطبا هم منصفانه است
بله درسته جایی که فقط در این مورد صحبت بشه نیست واقعا!
یعنی من الان اینا رو نوشتم ممکنه سایتم بسته بشه؟ :))) چقد هیجان انگیز!

چقدر خوب، از شمایی که سوادش رو دارید و اطلاعاتش رو توقع میره که این کارو کنید
انشاالله بتونید :)
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۲ عــ ـاکـ ـف ...
اصلا خود رهبر گفتن این حزب بازی ها و گروه بندیا خیلی درست نیست !
ما توی ایران چپی و راتس نداریم همه یک حزبند !
.
من
حق گرام و جبهه ی اصلاحات حق نمیگه !
عااالی بود این قسمت!
پاسخ:
حرفشون درسته!
البته چپ و راست داریم، اما نباید داشته باشیم.
قربانت :)
سلام بانو جان
عذرخواهی می کنم که نتونستم منظورم رو درست برسونم
منظورم نتیجه انتخابات تهران بود
نتیجه انتخابات نشون میده خیلیا حق گرا نیستن
:)
بازم عذر تقصیر

یاعلی
پاسخ:
سلام دخترم :)
آهان فکر کردم منظورت اینه که من نشون دادم که حق گرا نیستم!
خواهش

علی یارت
من از سیاست چیزی سر در نمیارم
الان هم نمیدونم اصلاحات چیه و اصول چیه و چه فرقی دارن حتی باهم
و به خاطر همین تقریبا میتونم بگم موافقم باهات
پاسخ:
فرق شون زمین تا آسمونه!
بد نیست سردربیارید :)
سلام
نتیجه گیری خوبی بود
من حق گرام... اگه واقعا همه همین طور باشند که عالی میشه
ولی نتیجه حق گرایی رو نشون نمیده متاسفانه

یاعلی 
پاسخ:
سلام
کدوم حرفم حق گرایی رو نشون نمیده؟
چقدر بیشتر هیجان زده میشم وقتی میبینم کسی باهام مخالفت کرده :)

فقط کاش دوستی که مخالفن کامنت میذاشتن و میگفتن با کدوم حرفم مخالفن.
پاسخ:
از بس پررویی و سرکش!
مذهبی بودن
دغدغه مند بودن
است و این جر و بحث ها و سردردها
پاسخ:
من ادعای مذهبی بودن نمیکنم چون سخته!
ولی ظلم و زور رو نمیتونم تحمل کنم.
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
حق گرابودنتون++
پاسخ:
سپاسگزارم
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۱ حکیم برجیان
اگر قلب تان برای ایران می تپد قاعدتا باید اصولگرا باشید، نه اصلاح طلبانی که دشمنان ایران از آنان حمایت می کنند!
پاسخ:
و من صراحتا گفتم اصلاحاتی نیستم!
چقدر بحث...!!!!!!!
پاسخ:
تمام حرفهای دوساعت بحث مون رو که ننوشتم! :|
یه موضوع کلی که بهش اعتقاد دارم رو فقط نوشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی