زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

تـــو تنها سهمِ من بودی، ولی ای داد از این دنیا

که تلخ است این توافق هایِ با دشمن، نمیدانی



این شعر به یه دلیل خیلی برام عزیزه...
برای همین سنت شکنی کردم
کاملش رو براتون گذاشتم.


شبیه شعلـــه افتادی به جان من نمیدانی
و بد پژمرده شد گلـهای این دامن نمیدانی

تو تنها سهمــــ من بودی ولی ای داد از این دنیا
که تلخ است این توافق های با دشمن نمیدانی

تو حـــق هسته ای بودی برای کشور قلبمــ
اگر از دست رفتی، رفته جان از تن نمیدانی

طبیبم رفته و از درد میپیچم به خود هرشبــــــــ
در آن شب های خوش، حال مرا قطعا نمیدانی

کسی بی وقفه میخواند درون گوش من امشب
"یه حسی رفته از قلبم"... تو هم حتما نمیدانی

چه کردی با دلم؟ سالم نبود، اما ببین امـــــروز
چه تــــیری میکشد از عمق پیراهن... نمیدانی!

/شاعر: مریم عظیمی 

جریانِ "یه حسی رفته از قلبم " رو تو پست 25اسفند میفهمید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
مــ. مشرقی

نظرات  (۱۰)

اووووف
پاسخ:
والا!
قشنگ معلومه وقتی داشته این شعرو میگفته بد جور دلش گرفته بوده
پاسخ:
اوهوم :(

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۶ ستاره خوشبختی
زندگی با شعر زیباست.

با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
تشکر خوش آمدین
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
میدانم ...
پاسخ:
چه خوب.
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۸ علی رسولان
نمی دانم
پاسخ:
هیشکی نمیدونه!
اون "نمیدانیِ" سوالی نبود :)
سلام.
انتخابات هم تموم شد ولی بهت قول میدم اگه طبق روال گذشته باشه این بارم فرقی با گذشته نمی کنه.خدا کنه اوضاع اقتصاد بهتر نمیشه بد تر نشه حداقل.
پاسخ:
سلام ان شاالله
 ولی این پست عاشقانه بودا :))
+++++
پاسخ:
سپاس
سلام
اوووووووووه خیلی زیبا بود
:)

یاعلی
پاسخ:
سلام
اووووه حالا کاملش رو نخوندی! :))
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۴ عطر سیب یار
به به...

پاسخ:
:)
آره تلخه واقعا
پاسخ:
خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی