زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

تو رفتی با خدا باشی، خدا در چشم من گم شد

از آن وقتی که تسبیح خودم را گردنت کردمــــــــ 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
مــ. مشرقی

نظرات  (۹)

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
به به.......
خوشمان آمد
ممنون
پاسخ:
خواهش میشه
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۹ مردی بنام شقایق ...
سلام


من میبینم تو مترو بعضیا تسبیح انداختن گردنشونا

پس کار شماس

:)
پاسخ:
سلام
 اگرم کار من باشه گردنِ یه نفرِ نه چند نفر!
:)
جالب بود
پاسخ:
اوهوم :)

از من پس از تو چیز زیادی نمانده است

جز چشمهای تر که به در خشک می شوند.

پاسخ:
مرسی قشنگه
+
گریه داشت
پاسخ:
خیلی
چه قدر منو یاد حـ  ـسین میندازه این شعر...
پاسخ:
ای جانم
چه بوی خوشی داشت این بیت
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی