زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

عکس

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ
میگفت "عکاسی یه دروغه، و تو باید سعی کنی بهتر از همه دروغ بگی"

منظورش این بود که عکسها همه چیزو خیلی عمیق تر نشون میدن،
شادی ها رو بیش از حدشون نشون میدن یا حداقل اون عکاس سعی کرده از بهترین جای دنیا عکس بگیره
 تا بگه دنیا قشنگه
یعنی درد ها رو بیشتر از واقعیتشون نشون میدن،
شاید هم بشه گفت از عمیق ترین لحظه ی درد کشیدن عکس میگیرن تا اون دردو همیشگی کنن. گرچه بی رحمانه س!

یا منظورش این میتونست باشه که: عکسها میخوان دنیارو جور دیگه ای نشون بدن
عکسها باید بتونن دنیایی که تو میخوای رو به تصویر بکشن، نه دنیای مزخرفی که هست رو

به نظرم عکسها واقعا یه دروغ بزرگن! نه اینکه واقعیت نداشته باشن
اتفاقا عکسها حقیقی ترین لحظه ها هستن
حقیقی ترین احساسات... واقعی ترین نگاه ها توی عکسها دیده میشن.
و این خاصیتِ عکسِ.

ــــــــــــــــــــــــــــــ
من از دیدن عکس اخمهای تو لبخند میزنم و وقتی عکسِ خنده تو میبینم دلم میریزه
چون به لنز دوربین ام حسودم،
اینکه بفهمم بدونِ من هم تونستی بخندی بدجور اذیتم میکنه.

تو دروغ نگو، حتی تو عکسات

بذار عکاس هی بگه " بگو سیب"
بذار عصبانی بشه
بذار بگن ژست گرفته
بذار بگن عنقی

فقط بذار مطمئن شم بدون من نمیخندی.


_ کاش میشد سوژه ی عکاسی ات باشم.
.
.
.
لبِ تو، بی خبر از ما... کجا میخندد...؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
مــ. مشرقی

نظرات  (۵)

زیبا و دلنشین بیان فرمودید...
احسنت.

پاسخ:
تشکر
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۷ عــ ـاکـ ـف ...
چه قشنگ بود :)

من عآشق ِ عکاسی ام :)
پاسخ:
ممنون
منم :)
یه ذره سوال و بحث بر انگیز بود ولی در کل جالب بود
پاسخ:
سوال کنید خب هرجا رو متوجه نشدید! (استادا رو دیدی؟ ) :)))))))
بحث کنید خوشحال میشم.
وقتی داری ازش عکس میگیری،بهش بگو:دوستت دارم
اونوقت ببین چه جوری میخنده
پاسخ:
آخی چه رمانتیک!
من که نمیگیرم ولی حالا اگه پیش اومد چشم:))
مثل همیشه عالی
پی نوشت ظاهرا باخون دل نوشته شده که یک هفته زمان برده
پاسخ:
سپاس
خون دل! نه اونقدام نه دیگه :)))
پی نوشت البته من نداشتم ها، یه جور اپیزود بود.
نه اتفاقا قسمت دوم رو همون ساعت نوشتم، قسمت اول بیشتر طول کشید.قرار بود طولانی تر بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی