زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

...

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

از دو عالم دردت ای دلدار بس باشد مرا

کافــر عشقم اگر غیر تـو کس باشد مرا

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹

نظرات  (۹)

۰۲ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۰ سیامک پور اسد
تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری‌ست, راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش -
 و +
پاسخ:
احسنت ممنون
من عاشق دینی هستم که تویی خدایش !
پاسخ:
خوش آمدید
دیدارِ تو گر صبح ابد هم دهَدَم دست
من سرخوشم از لذتِ این چشم به راهی..

پاسخ:
قشنگ بود مرسی
یعنی خوب است!
پاسخ:
ممنون
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۹ محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
بیت پر مغزی بود !
احسنت
پاسخ:
تشکر
۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
ازدوست مرابه یادگاردردی باشد کان دردبه صدهزاردرمان ندهم

عالی بود احسنت ......
پاسخ:
ممنون

چندان که نظر بر دل و دلدار فکندم

معلوم نشد دل چه و دلدار کدام است..  


بیت زیبا بود  

پاسخ:
بیت شمام زیبا بود.
!gut
پاسخ:
بله؟
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ پاک باخته
دعا کنم عاشق شی؟؟؟
سلام بانو خوکشله
پاسخ:
دارم میشم
سلام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی