زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

حالا بهار...

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

دو تا چشم

حرفهای قند آب کن توو دلمـــــ

شب بیداری

رنــــگ کردن دفتر رنگ آمیزی

لبخند

صدای آبی روشن آســـمون

خواب

طهران خلوت و خشگلمــــ

صداش

خــــــــدای توی قلبم

موسیقی

.

.

.

همه ی این روزهای منه!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرزوی سلامتی و خوشی برای همه آدم خوبای زمین دارم. 


+سوال همیشگی رامبد رو میخوام جواب بدم

اگه من رییس جمهور بودم تمام سال جشن میگرفتم برای دلهایی که

غم نون ندارن.


+ اسفند ماه هیچ پستی نذاشتم! هیچ با معرفتی هم سراغ نگرفت...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸

نظرات  (۱۰)

۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۱۱ صحبتِ جانانه
در آستانه اش هستسد یعنی حرفهای نامزدانه دیگه
به ازدواج و یه مرد همدم ربط داشت این پست خلاصه
ماه عسل نه ولی ماه شیرینی خامه ای بود دیگه
نه؟
:)))
پاسخ:
ان شاالله
۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۰۸ صحبتِ جانانه
خیلی بهش می خورد از این پست های ماه عسلی باشه که دوستان تازه عروس می ذارن 😁😂
ان شاءالله که خیره و خوش بحالی همیشه به احسن وجه روزی ات باشد
پاسخ:
اخی مرسی:)
در آستانه ش هستم ولی فعلا اتفاقی نیفتاده:))
ممنونم همینطور برای شما
۳۰ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۲۱ صحبتِ جانانه
ازدواجت مبارک
همینطوریه کلا
منم خیلی خیلی نمی نویسم منتظر با معرفتی که سراغمو بگیره هم نیستم

اساسا همون بار را بچسب اگر رسیده
مرام دار کم است
پاسخ:
جان؟ تاجایی که خودم در جریانم ازدواج نکردم! حالا شما میگید، مرسی از تبریک :))))
ای بابا
بله
سلام
دلتون شاد ان شالله

مـ ادی ـر
پاسخ:
سلام ممنون
خوش اومدید
حال دلتون خوب باشه
همیشه
پاسخ:
ممنون برای شماهم :)
امیدوارم سال نوتون پر از حس های خوب باشه.:)
سراغ نگرفتیم چون خودمون هم یا نبودیم یا به ندرت بودیم:)
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
اولا خوش اومدین
مرسی برای شما هم یه سال پر از خوبی باشه :)
ممنون
ان شاء الله سال خوبی داشته باشید ...

+ با معرفت کم شده :)
پاسخ:
مرسی برای شماهم همینطور :)
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۵۹ جواد ‌‌‌‌‌
اگه من رئیس جمهور بودم
میدیدم آقا و ولی چی میگه
از خودم تز در نمیکردم
پاسخ:
مرسی از ادبیات شیوا تون!
حلول ماه رجب برشما مبارک.
التماس دعا
پاسخ:
ممنون
سلام
سال نو مبارک بانو
الهی همیشه دلتون شاد و روزهاتون آفتابی باشه

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون برای شما هم مبارک مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی