زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

وقتی

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ب.ظ

وقتی هر کاری میکنم میبینم ته ته همه ش یه نفر، یه روز، یه چیزه... 

که نمیتونم ازش فرار کنم!

____________

چرا من اشتباهاتم رو تکرار میکنم؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵
مــ. مشرقی

سخت میگذره

وقتی

نظرات  (۱۳)

بخاطر این ک منم همش اشتباهاتم رو تکرار میکنم
یکی نیست بگه اخه دوباره میخوای از همونجا بخوری؟!؟:(
پاسخ:
اوهوم! انگار اون لحظه ادم یادش میره
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیگه آدم کامنت نوشتنش هم نیماد
بیان هنوز شکلک نذاشته 
:))

میدونه ما بی جنبه ایم 
پاسخ:
از اون بابت که خداروشکر وگرنه جنابعالی معلوم نبود  چه ها میکنی!
بنظرم اشتباه نمی کنید.
فکر می کنید که دارید اشتباه می کنید
پاسخ:
چطور مگه؟
نمیدونم امیدوارم!
هععیییی
پاسخ:
هعی
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۴۷ محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
عجب !
زندگی پر از این فرار و رسیدن ها و نخواستن ها و خواستن هاست  !
پاسخ:
بله
بعضی وقت ها هم آن یک نفر دیگر به راه راست بازنمی گردد! اینجاست که از خدا می خواهیم یک نفر دیگر را به راه راست بکشاند
پاسخ:
ولی یک نفر هیچوقت تکرار نمیشه!
من هم بعضی وقتا میشه اشتباهاتی که ازشون خیلی هم رنجش دارم رو تکرار میکنم..
البته علتش رو هم میدونم.. و خدا کمک کنه که بتونم جلوی اشتباهاتم رو بگیرم.. :(
پاسخ:
نمیدونم چی بگم چون خودم درگیرشم
ان شاالله
چون احساساتی هستید


سربزنید
پاسخ:
خیلی
چشم
خدا آن یک نفر را به راه برگرداند انشاءالله!
پاسخ:
ان شاالله
سلام.
چون نمیشینی با خودت خلوت کنی و با منطق اشتباهاتت رو تحلیل کنی. هر اشتباهی از یه جایی از یه گیر و گرفت کوچیک شروع میشه. مثل سنگ ریزه ای که میره زیر چرخ یه ماشین مسابقه..ممکنه یهو اون ماشین منحرف بشه.اون گیر و گرفت رو که بررسی کنی و حلش کنی دیگه اشتباه تکرار نمیشه.
البته اگر چیزی که منظورته واقعا اشتباه باشه.
پاسخ:
سلام
درسته...
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

خو آدم اگر تکرار نکنه براش جا نمی افته دیگه :))
پاسخ:
سلام
مسخره نکنید :(
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۳۳ صحبتِ جانانه
منم خیلی تکرار می کنم
این از عبرت نگرفتنه
خطذناکم هست
خیلی

پاسخ:
اوهوم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی