زاویه

زاویه

جهان از زاویــــه ی چشمــ تــو
بر من معنا شــــــد "حـــــــــــ سین"
.
مــــن تـــــو ام
هیـــــــچ و همـــــــه!
.
.
.

پربیننده ترین مطالب

  • ۹۵/۰۳/۰۳
    ...
  • ۹۴/۰۸/۲۸
    ...

22تیر

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

قطار که از تونل درآمد بوی خوبی آمد، بوی باران، بوی نم، بوی دلنشینی که هرروز منتظرش هستم.

هرروز هم اگر این بو بیاید برای من یکی تکراری نمیشود. چرایش را نمیدانم!

خواهری سرش را از روی شانه های لاغرم برمیدارد و چندبار بو میکشد و فین فینش حواس مرا هم جمع میکند که بو بکشم

بارون اومده! اره! خانوم کنار دستی من : "اره ما که مولوی بودیم بارون گرفت زیادم بود"!

من دلم خوشحالی میکند که آخ باز باران! جنس لطیف دستهایش که گونه هایم دلتنگش بود.

گفتم خداروشکر! چقدر خوب شد.

خواهری میگوید: چقدر خوابم میاد!

فردا شب، پنجشنبه 22 تیر ماه داشتند می آمدند برای مراسم آینده اش تاریخ تعیین کنند

مراسم خواستگاری برایش استرس داشت و چند روزی میشد که دنبال لباس تمام شهر را زیر و رو کرده بود

و بالاخره لباسی خریده بودیم، من میگفتم بازهم دقیقه نود پیدا کردی!

هرچند باز فردا صبحش لباس را پس داد که به دلم ننشسته و لباس دیگری خرید.

.

راست میگوید ادم باید هرچیز که میخواهد با آن زندگی کند به دلش بنشیند.

ممکن است از چیزی یا کسی خوشت بیاید اما به دل نشستن فرق دارد!

مثل خانه، مثل لباس، مثل کتاب، مثل کفش، مثل تلفن، مثل دوست، مثل همسر

.

اما گاهی وقت ها بعضی چیزها به دلت مینشیند و بعد از ازدست رفتنش

روزی که توی ایستگاه قطار

وقتی پسرک فال فروش التماست میکند و تو به این فکر میکنی که

"فال و تفال من اویی بود که رفت و بهانه ها آورد و نه منطقی اورد و نه احساسی

فال من دست هایی بود که لمسشان نکردم"

درست همین وقت است که میفهمی آن دلنشینِ رفته، اشتباه بود

شاید هم رسم دنیا اشتباه!

رسمی که برای نگه داشتن دو قلب کنار هم، دنبال منطق و عرف بود

رسمی که "اگر" ها داشت و ...

و تو تمام روزهای بعد از آن میمانی بین اینکه رسم و عرف و دنیا بی منطق و اشتباه است

یا دلی که برایش قنج میرفت و به دلت خوش نشسته بود و تمام وجودت لب های شیرین و شکر اش را میطلبید.


سوالی که احتمالا تا همیشه جوابی برایش پیدا نخواهی کرد

چون نه تو رسم دنیا را برپا کرده ای

و نه از دست دادن دلت دست خودت بود.

.

بنشین که خوش نشسته ای به دل ...

نظرات  (۶)

این روزا خیلی ها دارن به خیلی ها میرسن 
مثه خواهر شما 
ایشالا که نوبت ما هم بشه اون روز🙏🙏🙏
.
.
.

وقتی دلم درگیر تو ست

من از خدا پُر می شوم

مثل اینکه

برای دوست داشتن ات

هیچ وقت قرار نبوده است بمیرم 

پاسخ:
ان شاالله قسمت تون

قشنگ بود ممنون
بوی باران رو خیلی دوست دارم ، همیشه حس خوبی بهم میده اما از یک طرفی همیشه وقتی این بو به ممشامم میرسد گذشته و خاطرات ادم هایی که الان نیستند در کنارم یادم می آید و از یکطرف حس غمی بهمراهش هم می آید ...
پاسخ:
خاصیتشِ
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد...
پاسخ:
اوهوم!
با به دل نشستن موافقم که مختص دل خود آدمه ،،،، 
پاسخ:
بله
اخخخخخخخخخ ک چقدرمنم این روزها درگیر همین قضیه ام...
برایم دعا کنید
پاسخ:
خدا همه رو نجات بده. چشم
پشیمانی ندارد سود ،وقتی عاشقش باشی 

نباید عاشقش میگشتم اما دیر فهمیدم 

#سید_تقی_سیدی

پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی